Автори:
Д. Крюков,
d.kriukov@univest-media.com
Л. Крюкова,
l.kryukova@univest-media.com
Як зробити захід, на якому хочеться бути?
Будь-яка компанія має розвиватися разом із своєю аудиторією. В сучасному світі важливість комунікації між виробником та клієнтом зростає, оскільки те, що вчора нас дивувало, сьогодні може сприйматися як належне.
Саме тому багато брендів перебувають в постійному розмірковуванні того, як випередити цю тенденцію. Щоб утримати аудиторію, одного лише іміджу та участі у виставках недостатньо – сучасний клієнт хоче бути почутим.
Але як почути потребу клієнта та донести її власним фахівцям? Насправді просто – треба просто зібрати їх разом. Так, організувавши 3 червні на базі Жашківської кіноспортивної школи семінар з технології кормозаготівлі та годівлі для представників компанії та вітчизняних тваринників, компанія «КУН-Україна» показала, що готова виводити свою комунікацію з клієнтами на якісно новий рівень.
Розбираємося, чи ефективним був цей підхід, наскільки важливо «зводити» разом фахівців компанії та представників господарств у теоретично-практичному середовищі і чому більшій кількості компаній у с.-г. секторі потрібно робити такі заходи.
Вся справа у комунікації
Ідея заходу насправді проста, але у своїй простоті дієва – організувати семінар, який торкався б основних проблем ведення тваринницького бізнесу, зібрати усіх фахівців своєї компанії та запросити деяких потенційних клієнтів. Вишенькою на торті став практичний шоу кейс роботи техніки у відкритому полі. Говорячи простіше, семінар став успішною точкою дотику трьох ключових векторів сучасних заходів: «показати», «розказати» та «спілкуватися», а виробник зміг таким пострілом вбити одразу двох зайців. З одного боку покращити обізнаність фахівців компанії та дилерів щодо технічного портфелю французького бренду, і іншого – краще зрозуміти проблеми клієнтів, з якими ті стикаються в своїй щоденній практиці.
Зрозуміло, що одними ми лише розмовами не обійтись, а будь-яка, навіть найбільш невимушена зустріч, все одно потребує належної модерації. На семінарі у Жашкові вона була реалізована в форматі чотирьохгодинного обговорення всіх аспектів правильної кормозаготівлі і наслідкової ролі техніки для допомоги з цим процесом. З цією метою організатори запросили Юрія Сивова, директора консультаційного центру Асоціації виробників молока, який зосередив свій виступ не лише на актуальних теоретичних аспектах роботи з кормами, але й на тому, як ці знання можна застосувати на практиці. Таким чином, у рамках заходу, аграрії та фахівці «КУН-Україна» розглянули місце годівлі у структурі собівартості молока та шляхи максимізації прибутку за рахунок правильної кормозаготівлі.
Попри, на перший погляд, комерційне спрямування, захід звертав на себе увагу своїм бажанням не бути рекламним. Таким жестом французький виробник став, мабуть, одним із небагатьох компаній, який своїм семінаром прагнув не розхвалити перед аудиторією переваги своєї техніки, а дійти до консенсусу між сторонами виробника та споживача. «У кінцевому підсумку, мета в усіх одна – працювати в перспективному і рентабельному тваринницькому бізнесі», – підкреслив ідею заходу Асад Лапш, директор «КУН-Україна».
Асад Лапш, генеральний директор компанії «КУН-Україна»:
– Захід складається з двох частин – теоретичної дискусії та практичної частини у полі, де техніку показували в роботі. Сьогодні в Україні дуже актуальним є питання підвищення рентабельності виробництва молока, чому зокрема сприяє використання професійної техники та адаптація виробничої практики до сучасних технологій.
Тож початковою метою було навчити менеджерів «КУН-Україна» та фахівців наших диллерів важливості правильної заготівлі, зберігання та роздачі кормів. Надалі прийшла ідея долучити до цього заходу і тваринників, а мета переросла у підвищення квадіфікації усіх представників цієї сфери. Тому надалі ми плануємо регулярніше запускати тикі семінари, щоб торкатися ширшого спектру тем у розрізі тваринництва та запрошувати більшу кількість охочих.
Юрій Сивов, директор консультаційного центру Асоціації виробників молока:
– Практика роботи з молочною та м’ясною худобою зазнала колосальних змін за останні 20 років. В першу чергу змінилася сама корова, її породній склад, а разом із ним і утримання, і підхід доскладання раціонів. Зокрема, якщо мова йде про сучасне кормо виробництво, то ми говоримо і про відсутність зеленого конвеєра, і про більш відповідальну роботу з кормовими культурами. А щоб забезпечити цей процес на високому рівні, потрібно працювати із хорошою технікою.
Агрегати KUHN є дійсно одними з найкращих, але поруч із тим цю техніку не назвеш дешевою. Саме тому такі семінари потрібні – вони не просто виступають важливим інструментом постійного розвитку та осучаснення знань, а й дозволяють людям побачити техніку в роботі. Потрібно, щоб тваринники зрозуміли, що за якісні речі потрібно платити відповідні гроші.
В’ячеслав Давидюк, директор компанії Тех-К, група компанії AIKO:
– Сьогодняшній семінар з технології заготівлі кормів є особливо корисним для менеджерів нашої компанії, які напряму комунікують з аграгіями. Тваринницьким господарствам потрібно своєчасно
заготовляти якісні корми, тож теоретичні основи сьогоднішнього заходу у суміші
з практичним заняттям забезпечили краще розуміння важливості технологічних процесів як для самих тваринників, так і для наших фахівців.
Ми зрозуміли тонкощі процесів кормозаготівлі і тепер зможемо більш зважено пропонувати техніку, бо краще знаємо, яким чином якісно застосовувати її в умовах вітчизняного виробництва з метою підвищення прибутку. Як правило, аграрії дуже часто хочуть заощадити. Проте тут потрібно брати до уваги, що якісний агрегат окупить свою вартість ефективною роботою у період від 6 місяців до 2 років. Своєю чергою, більш «демократична» за ціною техніка формуватиме ілюзію вигоду лише у короткостроковій перспективі.
Технічний шоу кейс
Після чотирьохгодинного обговорення та обіду представники компанії організували відвідувачам практичний парад кормозаготівельної техніки жашківськими с.-г. угіддями, у перебігу якого словесно «розібрали по деталях» кожен агрегат.
За переконанням організаторів, метою «польового шоукейсу» було не показати нові інновації французького виробника, а представити в роботі існуючу техніку, яка доводила у вітчизняних реаліях свою ефективність роками. Зокрема, свої технічні можливості в живому форматі показали дискова косарка-плющилка FC 813+313, із потрійною комбінацією, сіноворушарка GF 7902, валкоутворювач GA 6930, рулонний прес-підбирач VB 2160 та обмотник тюків RW 1400M. Коротше кажучи, у жашківської трави не залишилося жодного шансу…
Для швидкого сушіння і оптимального підбору валки повинні бути рівномірні і об’ємні. Валкоутворювач GA 6930 має дві характеристики, які сприяють ідеальному формуванню валка:
· Граблини утворюють позитивний кут аж до точки виходу валка;
· Швидкий відвід граблини в останній момент до проходу над валком.
Ця специфіка доповнюється гіпертагенційним розташуванням граблин зігнутої форми.
Завдяки центральному шасі та базі з напрямними колесами, агрегат виконує маневри на вузьких ділянках, а додаткова комплектація спрощує розвороти в полі. Цьому ж сприяє значний кліренс під роторами (в положенні формування одного валка у цій моделі становить 40 см).
Тандем косарок серії FC – популярний тип потрійної комбінації дискових косарок-плющилок: подвійної задньої FC-813 та фронтальної FC-313. Косарка поєднує в собі такі властивості, як висока продуктивність (швидкість обертання вальців – 1000 об./хв), рівномірний розподіл ваги, система плющення з широким діапазоном регулювання та гідропневматична система тиску на ґрунт Lift Control.
Технологія інтегрального ротора забезпечує рівномірну подачу незалежно від стану маси. Своєю чергою, це дозволяє прес-підбирачу здійснювати роботу на високій швидкості, забезпечуючи високу продуктивність і знижуючи пошкодження. Вбудовані безпосередньо в ротор шнеки дозволяють використовувати один приводний вал для підйому маси на тюк і подачі в камеру пресування.
Щільність рулону зростає по мірі збільшення діаметра за рахунок підвищення тиску на натяжний важіль ременя. В результаті утворюється дуже твердий рулон з серцевиною середнього рівня – не дуже м’якою і не дуже твердою.